7.12.2016

Seviyor Sevmiyor 20. Bölüm. Yiğit gerçekleri öğrendikten sonra


Yiğit İrem'in itiraf videosunu gördükten sonra çok kötü olmuştu. Caddelerde kendini bilmeden dolaşıyor bir taraftan ağlıyor. Duvarlara tutunarak zorla ayakta duruyor. Önceden yaşadığı kendisini kandıran kişilerin kandırma konuşmalarını hatırlıyor. Elif teyze ve ailesi ile kendi babasını; İrem ve Deniz'in üzerinde birbirlerinin resimleri olan ve giydikleri tsirtleri, Deniz ile yaşadığı tüm o tanınıyormuş gibi hissettiği anları. En son Yiğit kendini kaybedip yere düşüyor.

Deniz de Tuna'nın kendisini aldattığını düşündüğü için üzgün ağlıyor. 'Sevgi emekti' felsefesinden hareketle onu seçtiği anı hatırlıyor



Böyle geçinmek zor 
Böyle yaşamak zor 
İsyanım zamanlara 
İsyanım yalanlara (günahlara) 
İstemiyorum... 

İstemiyorum ben böylesi sevdayı 
İstemiyorum ben böyle ağlamayı 
İstemiyorum ben böyle kahrolmayı 
İstemiyorum ben senle olan sevdayı 

Gittiğini gördüğüm anda yıkıldım 
Yastığımda kalmış o sarı saçların 
Vücudum titriyor ellerim yanıyor 
Hasretinden kalbim gitgide eriyor 

Akşam hüzünleri gece darbeleri 
Sabaha çıkmıyor hüznün saatleri 
Korkma ağlamıyor içimdeki çocuk 
Sadece birazcık sevgilerim buruk

Hiç yorum yok:
Write comments