1.01.2017

Cesur ve Güzel 8. Bölüm. Sühan Cesur'u düşünüyor - Ay Ben Ölüyorum


Star Tv ekranlarında yayınlanan Cesur ve Güzel dizisinde geçen hafta Sühan küçük bir araştırma ile Cesur'un kendisine kendiyle ilgili yalanlar söylediğini anlamıştı. Bu videoda kız şöminenin başında adam ile ilk tanışmasını, evlerinde kalırken bandajını tazelediği ve yakınlaştıkları anı, Şirin ve Kemal'in düğününde yaptıkları ilk dansı hatırlıyor. Yine aynı şöminenin başında yaptıkları sohbet, sarhoşken yaşadıklarını düşünüyorken Şirin; Sühan'a orasının soğuk olduğunu içeride Cesur'un odasında yatmasını söylüyor. kız itiraz etse de Cesur'un orada olmadığını hatırlatıp ısrar ediyor. Sühan içeri Cesur'un odasına yatağına oturuyor. Başucundaki resim ve kitaba bakıyor ve çocuğun yatağına uzanıp yastığını kokluyor.



Ay Ben Ölüyorum

Ateş olmuşsun
beni yakar mı bu
Sular seller gibi ezberlemişken seni
Zaman hiç acımaz ki
unutturdu mu beni
Yaşarken ölüsün kötüsün dünya kötüsün
Ay ben ölüyorum ben ay ay
Beni sordun mu
günler kanlı bıçaklı
Yeter artık düşler bırakın elimi kolumu
Bu yollar kaç şeritli
hepsi tek yön biletli
Sen giderken ağlamak gelir içimden
Ay ben ölüyorum ben ay ay

Hiç yorum yok:
Write comments