12.02.2017

Cesur ve Güzel 13. Bölüm. Athena - Hazırla Beni


Star Tv de yayınlanan Cesur ve Güzel dizisinde Sühan babası Tahsin bey ve kocası cesur arasında kalmak istemediği için işlerini bahane edip evden ayrılıp başını dinler. Cesur da bilgisayar da karısını çevrimiçi görünce görüntülü konuşma daveti yollamayı düşünür ama kendini engeller. Sühan abisi Korhan ile kendi doğum gününden konuşurken internete kendisi ve Hülya ile ilgili resim ve haber düşer. Karısı Cahide de aynı haberi görmüş olmalı ki Korhan'a sesleniyor. Videoya Athena'nın 'Hazırla beni' parçası eşlikediyor



Athena - Hazırla Beni
Hazırla beni 
Kafam almaz seni 
O yakınımdaki değildin sen 

Bana bakma öyle 
Seni sarsam bile 
Soldum bilir bilmez oldum 
Sal artık da gideyim burdan, burdan 

Gerçekten olmaz bırak bırak beni 

Damlalar akar seni benden çıkar
Donmuş içim kormuş diye 
Sabah aşkına beni bağla bağla aah! 

Gerçekten olmaz bırak bırak beni 

Doymuş gibi bak 
Duymuyor gibi bak 
Ay yerindeyse 
Beni gördün say 

Bilmeden olmaz kırar kırar beni 
Veda bu sana

Hiç yorum yok:
Write comments