13.02.2017

Hayat Bazen Tatlıdır 16. Bölüm. Hayat Cerrah'a güzel haberi veremiyor


Geçen bölümde Hayat kardeşinin onun lafını dinlememesi kaçırılması, içkili şekilde oynamasının videosunun yayılması gibi sebeplerden buradan İzmir'e taşınma kararı almıştı. Fakat bölüm sonunda öğrencileri onu ikna etmek için etkinlikler yapınca kalmaya karar vermişti.

İstanbul da kalma kararını söylemek için Cerrah ile buluşmaya gittiğinde Cerrah da ona kararını söyler. O da Hayat nereye giderse gelecekmiş. Kadının konuşmasına fırsat vermeyen Cerrah sürekli konuşur. Sonunda Hayat "Ben bir yere gitmiyorum ki" diyebilir. Adam sevdiği kadını öpücüklere boğar ve sarılır. Sonra birbirlerine bakıp eski günlerini düşünürler. Görüntülere Soner Avcu'nun 'Bize kalsa' parçası eşlik etmekte



bize kalsa

Başka birisine sorar gibi
Aşk’a yoldan duramadım
Kaçsam beni de yanına alsa
Yakalansamda bırakmam kendini yollara
Yeni baştan kaderimi yazacak bile olsam
bize kalsa sonralar
Bakmam geride kalan içine
Bakmam hiç onlara
Gelip alsan korkmadan
Aşktan geriye kalan kalbimi bana seni hatırlatan
Yakalansam da bırakmam kendimi yollara
Yeni baştan kaderimi yazacak bile olsam

Hiç yorum yok:
Write comments