20.03.2017

Kara Yazı 2. tanıtım fragmanı - Yazını karartmalarına izin vermeyeceğim


Kanal D'nin yeni dizisi Kara Yazı 2. tanıtım fragmanı da çok etkileyici. Bir baba kız görüyoruz. "Namus öyle bir şeydir ki, Allah sınatmasın, insana her şeyi yaptırır." diyor baba.

Abla kardeşinin saçlarını kesiyor. "Özür dilerim ablacım, ama ben kesmezsem babam kesecek" diyor. "Çok çirkin oldum" diye ağlıyor küçük kız. "Keşke erkek olsaydım" diyor.

Diğer sahnede de bir baba-oğul görüyoruz. Oğul bir törende konuşma yapıyor; "Bu güzel ödülü almamı sağlayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum ve her zaman bize destek olan babam Oğuz Karahan'a çok teşekkür ediyorum" derken babası kalkıp gidiyor. Çocuk çok kötü oluyor ama bozuntuya vermemeye çalışıyor.

Dışarıda babasıyla tartışıyor çocuk; "Başarıyorum ve bu senin zoruna gidiyor, değil mi?" diyor. Bıyık altından gülüyor babası, alaycı bir gülümseme bu. "Sana olan borcumu ödeyeceğim,merak etme" diyor oğul. "Bu o kadar ediyor mu ya" diyor baba dalga geçerek. Ödülü öfkeyle yere atıp kırıyor çocuk.

Kızın diğer kardeşi tutuklanıyor; "Her şey bitti abla" diyor. "Seni kurtaracağım ablacığım, umudunu yitirme" diye kardeşini teselli ediyor, "Yazını karartmalarına izin vermeyeceğim" diyor kızcağız...

Kara Yazı 28 Mart Salı akşamı Kanal D'de başlıyor.


Hiç yorum yok:
Write comments