2.05.2017

Söz Dizisi 5.Bölüm - Beyaz Giyme Toz Olur.


Söz dizisinde Ateş Mahmut ismindeki kişiyi bulmak için araştırma görevi üstlenir. Adamın takıldığı türkü bara girmek ister ama içeriye damsız alamıyorlarmış. Onu gören Yarbay Erdem'in kızı ona yardım etmek için "Aşkım. Geç mi kaldım?" diyip çocuğun içeri girmesine yardım ediyor. Ama Ateş kızın başına bir şey gelirse babasının onu öldüreceğini söylüyor. Beraber gireceğiz sonra sen hemen çıkacaksın diyor. Bu şartla içeri giriyorlar.

Ateş elindeki fotoğrafa bakarak adamı tanıyor. Mahmut'a gazete içinde bir bilgi verince kız onu nasıl alacaklarını düşünmeye başlıyor. O sırada çalan  'Beyaz Giyme Toz Olur' türküsü ile Ateş kıza dalıp gidiyor. Diğer tarafta Hafız ve ondan ayrılma kararı alan karısının üzgün sahnelerini izliyoruz. Ateş ve Nazlı arasında uzun bir bakışma olur. Kız geç kalacağını ama ona yardım etmeden de gitmek istemediğini söyleyip mekanda kavga çıkartıyor. O sırada Ateş adamın gazetesinde yazılı notu görüyor ve görev tamamlanıyor



Beyaz Geyme Toz Olur,
Siyah Geyme Söz Olur. 
Gel Beraber Gezelim, 
Muradımız Tez Olur. 

 Salına Da Salına Da Gel, 
 Hadi Yavrum
 Dön Dolaş Yine Bana Gel. 

Beyaz Geyme Tanırlar
Seni Yolcu Sanırlar
Zaten Bende Talih Yok
Seni Benden Alırlar

 Salına Da Salına Da Gel, 
 Hadi Yavrum
 Dön Dolaş Yine Bana Gel. 

Alçak Ceviz Dalları
Sıva Beyaz Kolları
Kız Nereden Geleyim,
Hep Tutmuşlar Yolları.

 Salına Da Salına Da Gel, 
 Hadi Yavrum
 Dön Dolaş Yine Bana Gel. 

Hiç yorum yok:
Write comments