18.05.2016

Kış Güneşi 13. bölüm özet. Efe Nisan'ın ihanetini öğreniyor

Nisan eve geldiğinde öldüğünü sandıkları Yakup ile karşılaşır. Önce çok sevinir ama babası hapse girmek istemediğini ve ona pasaport bulup yurtdışına kaçması için yardım ister. Nisan yardım edemem der ama Yakup hasta numarasını o kadar güzel yapar ki kız düşünmeye başlar. Sabah efe onu görmeye gelir. Yakup'u saklar. Ama yalan söylediği için mutsuz olmuştur. Babasının eline biraz para verir ve "Senin için daha fazla birşey yapamam. Git" der.

Efe ailesine Nisan ile evlenme teklif ettiğini söyler. Kadim'e ve Efruz'a da durumu anlatır. Efruz çok üzülmüştür. Kadim onu avutur, neşelendirmeye çalışır. Efruz ortalıkta yoktur. Kadim Efe'yi arar ve o da hastaneye bakmaya gider. Hastane yolunda bir kaza olduğunu öğrenen Kadim oraya gider. Kızı orda hastalara yardım ediyordur. Kadim polise yakalanır. Fakat sorguda Kadim'i öldü gibi gösterdiği için Efruz'un doktorluğunun tehlikede olduğunu öğrendiğinde üzülür

Seda Nisan'a olan hıncını alamamış bir şekilde her şeyine karışır, Toplantıya yetişemediği için söylenir. Ama yeni gelen tasarımcı Bora; Nisan'ın tarafında yer alır. İşe geldiğinde ise ciddi bir kavga çıkartır. Seda da yüzüğü görüp bozulur. Seda tasarımcıyla katılmak ister. Seda "Nisan'a barış yapalım" der.  Hafta sonu İzmir de bir fuar varmış; Seda ne yapıp edip tasarımcı ile Nisan'ı beraber yollamayı planlamaktadır. Seda o gün aniden ayağını incitmiş gibi yapar. Kendi yerine Nisan'ı gönderir.


Leyla Efe'yi özlemekte ve düşünmekteyken Efe onu görmeye gider. Nisan ile evlenmek istediğini anlatır. Kadın ilk başta karşı çıktıysa da Efe onu ikna ettiğini sanar ama Leyla ve Sumru çocuklarının evliliğini engellemek için buluşurlar.

Yakup son çare olarak Seda'ya gider. Seda ona para verir. Nisan İzmir'e gittiğini haber veremez çünkü Efruz ile denizdedir. Efe biraz bozulur. O gece Nisan hastalanır ve Bora onunla ilgilenir. İlaç alır, alnına havlu koyar, odada başında bekler. Efe Nisan'ı aradığında da o konuşur. Efe sinir olmuştur. Ertesi gün şirkete gelip Nisan'ı alır. Efe Bora'dan kıskanmaktadır.

Bora Nadide'nin katalog mankeni olduğunu öğrenince beğenir ve şaşırır. Seda Yakup'la buluşur vedalaşır ama planı Efe'ye Yakup'un hayatta olduğunu ve Nisan'ın bunu sakladığını söylemektir. Yakup Nisan'ı arayıp son bir kez görüşelim der. Nisan çok kararsızdır. Ama duygusallığı ağır basar ve  babasıyla buluşur. Onu takip eden Seda durumu Efe'ye haber verir. Efe onları vedalaşmak için sarıldıklarında görür. Hissettiği şaşkınlık ve ihanete uğramışlık herhalde


Hiç yorum yok:
Write comments