22.06.2016

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 2. Bölüm.Sen benim başımın belasısın

Esra "Ne oldu? öldürdün mü Mahmut'u" İlyas kendine içecek birşeyler koyarken "Sayende öldürmedim" Esra "Bana inanırsan; birgün o Mahmut içinde ölür." İlyas "Çok biliyorsun" diyor Esra ona dönüp "Hayır sen çok biliyorsun. Ben bir tek şey biliyorum. Birini sevdiysen öncesi yoktur. Ötesi yoktur. ilerisi yoktur." İlyas "Ne güzel dünya be. Dünya size güzel ha" Esra "Senin aklında kadınlar var. Annen var masum.Yengen var fedakar. Geriye kalan bütün kadınlar; dünya onlara güzel olan kadınlar. Yani onun bunun kadınları. Öyle mi?" İlyas "Öyle" diyince Esra çantasını alıyor. Tek taş yüzüğünü masaya bırakıyor. İlyas'a dik dik bakıp kapıya ilerliyor. İlyas "Esra. Eger o kapıdan çıkarsan seni öldürürüm" diyor. Esra "Öldür o zaman" diyor ve kapıyı çarpıp çıkıyor. Arabasına biniyor. İlyas hakkaten kızın arkasından "Esra" diye bağırıp arabasının lastiklerine ateş ediyor. Arabanın kapısını açıyor kızı çıkarıyor. Esra bana dokunma gibilerden bir iki hareket yapıyor. İlyas kızın elini tutuyor "Öldür o zaman. Sen de kurtul ben de kurtulayım" diyor. İlyas cebinden tektaşı çıkarıp kızın parmağına takıyor. "İşte şimdi sözlendik.Ölmek de yok kurtulmakta. Sen başımın belasısın kalbimin de sahibi" Birbirlerine sarılıyorlar, el ele tutuşup eve yönelirler.

VİDEOYU İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:
Write comments