28.06.2016

Hanım Köylü 10. Bölüm. İlkgün Ferit'e 'seviyorum' dedi

Ferit İlgün ile konuşmak için evlerine gelir. Erol hemen giriştedir ama onu geçmek Ferit için çocuk oyuncağıdır. Tekerleğin arızasını giderecek bir şeyle onu oyalayıp yukarı kaçar.

İlkgün sorar "Ne oldu? Senin acı çekmelerin geçti mi?" Ferit gülerek "Geçti tabi. Turp gibiyim. Niye? Çünkü sana beni seviyor musun dedim. Sen de bana tamam lan tamam dedin" İlkgün anlamaz ama Ferit oldu bittiye getirip kıza sarılmaya çalışır. "Artık resmen sevgili olduğumuza göre sana sarılabilirim heralde. Gel buraya" Kız bu lafa karşılık hoşuna da gitmesine ragmen "Çüş. Ne yapıyorsun?" demez mi? Ferit bozuluyor "Ne çüşü ya. Kokunu içime çekicem" İlkgün reddetmekte ısrarlı "Sana şimdi bir tokat çekicem. Bana bek. Sen nerden çıkardın bakem çıktığımızı. Ben seni atlatmak için öyle dedim. Babam geliyor diye" Ferit duygularıyla oynadığını ileri sürerek kızın kendisinden özür dilemesini ister. Kız da "Oldu canım" der. Ferit lafı çekerek " Peki affettim. Ben sana özür dile dedim. Sende oldu canım dedin. Kabul ettin. Oldu eşittir tamam. Kabul demek"

Kız bu sefer gülüyor "Ya senin şu herşeyi gerisinden anlama huyun ne olucak acaba?" Ferit "Seninde herşeye soruyla cevap verme huyun ne olucak. Ya bi kere de cevap ver seviyor musun?" İlkgün çocuğun gözlerinin içine bakarak "Sen bunun cevabını bilmiyon mu?" Ferit gülerek "Biliyom emme ağzından duymak istiyom"  Kız da bi düşünüyor bakışlarını indiriyor gülüyor ve "Duy o zaman. Seviyom"  Ferit çok seviniyor "İşte bu ya. Süper süper süper" diyor. Kız "Emme insan olarak seviyom. İyi bir çocuksun" Ferit'in yüzü düşer ve hakkaten bozulur "Çocuk mu? Yok artık ya" 

Hiç yorum yok:
Write comments