28.06.2016

Tatlı İntikam 14. Bölüm. Sinan Pelin'den özür diliyor. Ellerimde Çiçekler

Sinan ellerinde Peli'in en sevdiği çiçek olan papatyalardan kocaman bir demet papatya ile onun evine geliyor. Saat geç olduğu için zili de çalamıyor. E cep telefonları da göle düşmüş. Çareyi eski moda cama taş atmakta buluyor. Camına bakıp ışığın açık olduğunu görünce içinden "Üzüntüden uyuyamamış. Naaptım ben böyle" diyor.  Birkaç taş atmasına ragmen cama çıkmayınca "Uyumuş sanırım" diyor. Pelin duyduğu sese şaşırıyor ve içinden "Bu ne şimdi bu saatte. Hırsız taş atacak değil. Yoksa" Burda yüzünde bir yumuşama erime belirtisi oluyor." Foyası da ortaya çıktı hala niye peşimde bu?" Aşağı bakıyor ve Sinan'ı ellerindeki papatyalarla görüyor ve etkileniyor "Papatya ile gelmiş" Yumuşuyor yüzü değişiyor. Sonra yine sinirli Pelin oluyor "Alsın başına çalsın papatyasını. O tacı da atıyım kafasına da. Al karına götür diyim" Sinan da aşağıdan bakarak teşhis koyuyor. "Çökmüş sanki bir günde. Kıyamam sana" O arada Pelin camı açınca seviniyor çocuk. Pelin kısık sesle soruyor "Ne işin var burda. Gider misin?" Sinan da kısık sesle "Pelin lütfen aşağı iner misin? Konuşmamız lazım" Pelin'in hiç niyeti yok "Evli barklı adamsın. Git karınla konuş bu saatte." Sinan yalvarıyor "Lütfen yok öyle birşey. Bi dinlersen açıklıycam" Pelin sinirleniyor "Hala yalan söylüyorsun. Hala inkar ediyorsun. Dedesi söyledi işte" Sinan "Ya var gibi ama yok. Gelirsen anlatıcam işte. Lütfen Pelin" 

Bu sırada Pelin'in salonunda yatan Simay sesleri duyar, dinler, korkar ve karşısında yatan Başak'ı kaldırır. Dışarda hırsız var diye



Bütün video boyunca İlhan Şeşen'in "Ellerimde Çiçekler" parçası çalmaktadır

Son zamanlar yaptıklarıma bakma ne olursun 
Benim aklım başımda değil 
Sana söylediklerimi kafana takma ne olursun 
Onlar ipe sapa gelir şeyler değil 

Seni sevmiyorum dedim yalandı 
İstemiyorum artık palavra 

Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam 
Görürsen bir gün şaşırma 
Beni böyle çaresiz 
Beni böyle derbeder 
Beni böyle ortalarda bırakma...


Hiç yorum yok:
Write comments