25.06.2016

Kış Güneşi 11. Bölüm: Nisan Efe'ye aşkını itiraf ediyor

Efe ofisinde otururken içeri Nisan girer. katalogları getirir ve "Nadide çok iyi iş başarmış. Sen de onaylarsan basalım" der. Efe resimlere bakar ve "Bir itirazım yok. Nadide'ye söyler misin odama gelsin?" Nisan Londra'ya gitme kararına itiraz etmemesine atıfta bulunarak "Bakıyorum da bugünlerde hiçbirşeye itiraz etmiyorsun" der. "Ne kadar çabuk vazgeçtin bizden?" Efe "Vazgeçtiğimden falan değil. Gitmen senin için iyi olacaksa" diyince Nisan saydırmaya başlar.

"Gitmem benim için mi iyi olacak senin için mi? Babama kızdığın için beni cezalandırıyorsun. Babam yüzünden bizi harcıyorsun"der. Efe kabul etmez ve "Biz diye bir şey yok. Olamaz Nisan" dediğinde Nisan Efe'ye doğru eğilip "Gözlerin öyle söylemiyor ama. Dün gece sen bana geldin. Yukarı çıkmadın. Niye?" Efe "Yapma. Yapamam çünkü. Yapamayız. Yapmamalıyız" Nisan Efe'ye çok yaklaşıp şu monoloğu söylemeye başlar. "Niye? Ben söyliyim. Çünkü biz aşık olmamalıyız dimi? Sevmemeliyiz. Dokunmamalıyız. Gerçekten ne hissettiğimizi söylememeliyiz. Benim korkum yok. Ben neysem oyum. Ben korkmuyorum ve senin söyliyemediklerini ben söylüyorum. Ben seni seviyorum. Ben sana aşık oldum. Ben kendimi sende buldum. Ve senin de öyle hissettiğini biliyorum. Biliyorum aynısını hissediyorsun ama söyliyemiyorsun. Çünkü korkuyorsun. Korkaksın. Ben senden daha cesurum. O yüzden sen git desen de ben gitmiycem. Burda kalıcam" der ve odadan çıkıp gider. Efe bu itiraf karşısında darmadağın olmuştur.

Hiç yorum yok:
Write comments