5.07.2016

Çilek Kokusu 19. Bölüm. Burak Aslı'ya 'O Dudaklar Bana Ait' diyor.


Burak pastaneye gelen Volkan'ı kıskanıyor ve Aslı'ya "Bu ne elini tutmalar falan? O eller benim, bu gözlerde, bu dudaklar da, kalbin de, içime çektiğim kokun da, herşeyin benim. Sen bana aitsin. Kimse sana dokunamaz." Aslı'nın u sözler hoşuna gidiyor ve usulca soruyor. "Peki sen benim misin?" Çocuk kıza sarılırken "Herşeyimle seninim" diyor ve devam ediyor. "Kimsenin sana bir daha dokunmasına izin verme Aslı"Kız da "Tamam sevgilim" diyor.

Sonra Burak dayak yediğinde ona baktığı için kıza çiçek almış, onu veriyor. "Benimle ilgilendiğin için sana küçük bir hediye" diyor. Aslı "Ya Burak; hep sen bana hediye alıyorsun." Burak'tan efsane romantizm "E senin bana bir şey almana gerek yok ki.Sen zaten kendin bana hediyesin" diyip kız Burak'ı öpüyor.


Hiç yorum yok:
Write comments