6.07.2016

İnadına Aşk Defne Yalına Aşık Olduğunu İtiraf Eder

Defne; Yalın'ın evine gitmiş. Diğerleri de Yalın ile beraber balkona çıkmış. Herkes ona bakıyor. "Hepiniz toplanmayaydınız iyiydi. Böyle olunca utanıyor insan.  Şimdi. Yalın. Ben inatçının tekiyim. Bi de üstüne daha önce yaşamadığım duygular eklenince korktum belki biraz. Sana söyliyemedim itiraf edemedim. Ama galiba seni ilk gördüğüm anda birşey oldu bana. Daha önce ben hiç kimsenin yanında böyle olmadım Yalın. Daha önce ben hiç kimseyi hem öldürmek isteyip hem bu kadar özlemedim. Hiç kimseye hem uyuz olup hem gögsüme sokmak istememiştim. Önce kendimi anlıyamadım. Ama sonra bana ne olduğunu buldum. Ya plaza kalası ben sana çok aşığım" diyor. Bu laf üzerine abisi sinirlenirken Yalın pat diye kendini balkondan aşağı atlar ve kızın yanına giderek kızı öpmeye başlıyor. Yeşim sevgilisinin gözlerini kaparken adam çırpınır. "Öpmüyor dimi" diye. Yeşim de "Ne var sen de beni öpmedin mi?" diyor. Yalın öpmeye ara verince "İşte benim kızım be" diyip yine öpmeye başlıyor. Abi hala gözünü açmak için çırpınıyor :)


Hiç yorum yok:
Write comments