5.07.2016

Çilek Kokusu 3. Bölüm. Aslı Burak'a "Sana dönüp bakmam bile" diyor


Aslı ve Burak zor bir gün ve gece geçirmiştir. Kaçmalar kovalamacalar. Onların beraber olmasından işkillenen Çağla yanına Volkan'ı da alıp oraya doğru gelmektedir. Volkan bunun haberini verince Burak panik olur ve sen kameraya in. "Ben gidiyim sen sonra çıkarsın."diyip cebinde deste ile para çıkarıp kıza uzatır. "Taksiye binip otele gelirsin" der. Kız çocuğun bu tavırlarına kızarak elini iterek "Başka bir emriniz Burak bey. Sen beni iyice kölen yaptın. Onu yap bunu yap. Kusura bakma ben artık yokum. Sizin çocukça saçma oyunlarınıza alet olamam. " Burak tüm ukalalığıyla "İşe tekrar başlamanı sağlıycam ama" der. Aslı hala kızgındır. "Sağol ya. Sadaka verir gibi. İstemiyorum iş falan" Burak anlamayarak "Ya ne oldu birden bir. Daha demin ne güzel bir gün falan diyordun. Bi dakka. Yoksa sen Çağla ile beni kıskandın mı?" Aslı daha da sinirlenir. "Ne kıskanıcam sizi ya. Sen kendini ne sanıyorsun. Dünyada tek bir erkek kalsan; sana dönüp bakmam bile. Ukala. Kendini beğenmiş." derken Burak onu ensesinden tutup öpüyor. Tam o sırada teknenin önüne araba yanaşıyor. Volkan'ın sürdüğü arabadan Çağla iniyor.



Hiç yorum yok:
Write comments