1.07.2016

Çilek Kokusu. Aslı ve Volkan'ın dansı Burak'ı kıskandırıyor.


Star Tv ekranlarının sevilen gençlik dizisi Çilek Kokusu'nda Ece'nin doğum günü gelip çatmıştı. Aslı'yla abisi Volkan'ın barışmasını isteyen Ece; Aslı'yı "Benimle kuaföre gelir misin?" diye kandırmış; Onun fazladan hazırlanmasına sebep olmuştu. Partide Volkan dans etmek için Aslıya elini uzatıyor. Aslı biraz tereddütle elini tutuyor ve yan gözle de Burak'a bakıyor.  Burak ise kıskançlığını belli etmemeye çalışıyor. Burak hem bakmamaya çalışıyor hemde görebilmek için yer değiştiriyor. Çağla Burak'a dönüp konuşmaya başlıyor  "Bence Aslı hala ona karşı birşeyler hissediyor. Yoksa hayatta gelmezdi. Bıraksın bu Eda ayaklarını falan. Aslında Deniz'den iyidir biliyor musun? Aslı giyinip süslenince birşeye benzemiş. Volkan için de bayağı bir hazırlanmış. Bence bu geceden sonra kesin barışırlar." Burak onun bu söylediklerine kızıyor ve "Çağla" diye uyarıyor. Burak bu manzaraya daha fazla dayanamayıp Çağla'yı dansa kaldırıyor. Bu sefer bakma sırası Aslı'ya geçiyor. 


Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözü
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri

Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Sen sevda mısın xsarkisozleri.com
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Buray xsarkisozleri.com şarkı sözü
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan(x2)
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan

Hiç yorum yok:
Write comments