1.07.2016

Şahane Damat 2. Bölüm. Mehmet Melikeyi güzel bulduğunu anlatıyor.

Mehmet bir hışımla amcasının odasına girer. Amcası o sırada Diva'nın gençlik resimlerine bakmaktadır. İçeri kapıyı çalmadan giren yiğeni yüzünden yakalandı sanarak korkar. "Napıyorsun oğlum ya. Ödümü kopardın. Suna yengen beni bastı sandım" Mehmet amcasının yanına gelip "Amca kafayı yiycem. Şu konuya derhal bir çare buluyorsun. Derhal." Amca dalga geçer gibi "Ya yeğenim senin bir sıkıntın mı var" demez mi? Mehmet küplere biner. "Bir sıkıntın mı var diyor ya. Bir sıkıntın mı var diyor. Amca farkında mısın senin yüzünden püsküllü bir bela tarafından tehdit ediliyorum ben. İlknur ile nişanlıyken manyak bir aileye damat oldum. Elinde pekmez kaşığıyla peşimde dolaşan bir kayın validem ve beni tayyare zanneden bir dedem var. Koca manyağı baldızla, şöhret delisi abiyi saymıyorum bile. Sence bir sıkıntın var mı?" Amca bu kadar laftan sonra "Mehmet kız güzel mi?" demez mi? Devam eder "Ya oğlum ciddi soruyorum. Kız güzel mi?" Mehmet ilk başta "Ne biliyim hiç o gözle bakmadım. Yani güzel sanırım. Güzel olabilir. Ya kimi kandırıyorum ki kız bayağı güzel amca. Çok güzel. Acayip şirin, biraz da şapşal" Melike'den bahsederken onu düşünüp gülüyor. Amca "O zaman niye debeleniyorsun oğlum. At eskisini al yenisini. Bak ben tyzesini aldım bir türlü kurtulamıyorum.Sen en iyisi bir an önce kurtul şu minyatür Suna'dan" Mehmet duruma da amcasının ikazına da kulak asmaz.

Hiç yorum yok:
Write comments