3.07.2016

Yüksek Sosyete 3. Bölüm. Mert Ece için söylüyor.. 'Seviyorum, Seviyor musun?'

Gece iş yerinde yapılan yemekte karaoke de var. Onun düzeneği kuruluyor. Ece bir süredir ortada olmayan Cansu'ya "Ne oldu ne dedi Mert bey?" diye soruyor. Cansu geveliyor "Birşey demedi. mutfak temizlenicekmiş de. İş yaptırdı yine. Cezam devam ediyor hala" Ece de inanıyor ve "Boşver ya. Geri döndün ya. Boşver" diyor. O sırada kıvırcık eleman "An itibariyle karaoke sistemimiz halka açılmıştır" diye anons yapıyor. "İlan-ı aşk etmek isteyenler, şöhret basamaklarını teker teker çıkmak isteyenler, yada yalnızca eğlenmek isteyenler." Mert Kerem'in yüzünün düşük lduğunu fark edip mikrafonu alıp sahneye çıkıyor. Şener Şen'in bir filminde kızı babası Münir Özkul'dan sahnede istediği bir Yeşilçam klasiği vardı. Ona gönderme yapıyor. Vecihi karakterinin seslendirdiği yıllar önce İskender Doğan'ın seslendirdiği "Kan ve Gül" parçası çalmaya başlar. Mert parçayı çok eğlenceli bir şekilde ve Ece'nin gözlerine bakarak söyler. Ece de sürekli hayır şeklinde hareketler yapar. Valla ben çok eğlendim :)



Kan ve gül,gülle diken aşkım ve sen 
Birbirine dönük sırt sen ve ben 
Bilmem anlatabiliyor muyum? 
Seviyorum,seviyor musun? 
Ağlıyorum,gülüyor musun? 
Özlüyorum,gidiyor musun? 
Sevdikçe,itiyor musun? 
Peki öyle olsun... 
Sarılıp öpen,ağlayıp gülen 
Sonra kaçıp giden 
Fırtınayla sakin gece,bir bilmece 
Bilmem anlatabiliyor muyum?

Hiç yorum yok:
Write comments