29.08.2016

Arkadaşlar İyidir 1.Bölüm | Eren ve Gizem'in ilk karşılaşması


Eren sevgilisi ile ilişkisini bir mesajla bitirip mahalleden arkadaşlarının olduğu bir bara gidiyor. Arkadaşlarıyla selamlaşıp kendisine gelen içkiyi içerken sahnede bir grup şarkısına başlar. Arkadaşının gözü Son Feci Bisiklet'in 'Bu Kız' parçası çalıyorken sahneye kıvırcık saçlı, kendi başına sahneye çıkıp ateşli bir dans eden bir kıza takılır. Çocuk ağzı bir karış açık vaziyette Eren'i dürtükleyerek "Oğlum. Saat 6 yönü yanıyor" der. hakkaten kız muhteşem bir dans eder. Parçada tam kız göredir. Arkadaşına dönüp "Kim bu tanıyor musun?" dediğinde arkadaşı imalı imalı "Valla tanımıyorum da; sen tanısan iyi olur bence" der. Bu cevap Eren'in hoşuna gider ve güler. Kız da dansını resmen ona bakarak yapar



Son Feci Bisiklet Bu Kız Sözleri
Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür
Bu kız beni tutar ve kendine çeker
Bu kızla bana bir oda bir yatak bir kütüphane yeter
Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni ve uyku kaybolur gibi
Bu kız beni görünce gülümser
Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür
Bu kız bana güzel yalanlar söyletir
Bu kız bana yeni bir takım şeyler öğretir
Her gece
Yalpalayaraktan giderim kapısına
Biliyorum saat çok geç ama yine de beni suçlama
Bebek, sevişmek ne demek?
Çizgi filmler mi izlesek, hiçbir yere de gitmesek, hiç kimseleri görmesek ama açtan da ölmesek iyi
Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni ve uyku kaybolur gibi
Bu kız
Bu kız
Bu kız

Hiç yorum yok:
Write comments