4.08.2016

Aşk Laftan Anlamaz 6.Bölüm. Murat aşkını itiraf eder. 'Ben senden çok hoşlanıyorum'

Hayat; Murat'la girdikleri iddia sonrası rakı içme kısmında sarhoş olmuştur ama kabul etmemekte :) "İyiyim ben. İyiyim ben" derken hooop tam düşecekken kendini Murat'ın kucağında buluyor. Gözler birleşiyor. Hayat "Buldum. Soruyorum" Murat "Pes pes pes. Şuan bile iddiayı düşünüyorsun. Pes. Hadi sor bakalım" Hayat çocuğun gözlerine bakarak "Bana karşı ne hissediyorsun" diye sorar. Murat duralar "Ben senden çok hoşlanıyorum Hayat" Hayat şaşkın "Vallaha mı?" Murat kafasıyla da onaylıyıp eğlenerek "Vallaha. Ama bunu daha sonra ve daha ayık bir halde konuşmayı tercih ederim." der. Kız da "Tamam" der. "Son bir şey daha isteyebilir miyim?" Murat eğlenerek cevap verir "Hadi iste bakalım" Hayat çocuğun omzuna başını yaslar "Beni hiç bırakma Murat" Murat da etkilenmiştir. "Benim daha iyi bir fikrim var. Sen hiç gitme" der. Sonra kız kucağında yukarı çıkar


Hiç yorum yok:
Write comments