11.08.2016

Aşk Laftan Anlamaz 7.Bölüm. 'Aramızda bir şey yaşandı mı?'

Hayat içkili olduğu için hatırlayamadığı o gecenin sabahında Murat'ın yatağında yarı çıplak uyanmıştı. O gece birlikte olup olmadıklarını hatırlıyamamaktadır. İpek'in arabasına binip Murat'la buluşur. Hayat "Gece gece rahatsız ettim. Kusura bakma" der. Murat "Önemli değil. Duruldun mu bari biraz."Hayat "Eh işte. Ben bu şekilde yaşamaya devam edemiyorum Murat. Düşünmeden duramıyorum. Gözüme uyku girmiyor. Bilmek zorundayım. Sormak zorundayım" Murat Hayat'ın hiç bitmeyen sözlerinden sıkılır ve sonuca ulaşmak ister."Neyi bilmek istediğini söyler misin artık Hayat?" Kız çekinerek sorar "Dün gece aramızda bir şey yaşandı mı? Ben hiçbir şey hatırlamıyorum" Murat hakaret edilmiş gibi yüzünü buruşturarak sorar "Sen dün gece senin sarhoşluğundan faydalanıp faydalanmadığımı mı soruyorsun?" Hayat "Benim sorumun cevabı bu değil" Murat sinirlenmekten çok alınarak sorar "Beni gerçekten bu yüzden mi çağırdın. Hiç mi bir şey hatırlamıyorsun? İyi. Belkide böylesi daha iyidir. Ama merak ettiğin şey dün gece birlikte olup olmadığımızsa; böyle birşey olmadı. Rahatça uyuyabilirsin. Merak ediyorsan diye söylüyorum: İddiayı sen kazandın. Bu oyunun galibi sensin Hayat " diyor ve arabasına binip gidiyor.


Hiç yorum yok:
Write comments