11.08.2016

Kaçak Gelinler Şebnem; Selim ile oynadıkları bilardoyu hatırlıyor

Şebnem Gürsoy; Selim'e duygularını açamamış ve ikili inatlaşıyorlar. Selim ise Şebnem'e inat olsun diye bir kızla onun gözünün önünde bilardo oynuyor. Şebnem ise eskiden onunla iddiaya girerek oynadıkları bilardoyu ve onu nasıl yendiğini hatırlıyor. Cem Özkan'ın "Dön Bana" şarkısı da olaya tam oturmuş gibi görünüyor


Üzülürüm yine 
Resmini görünce 
Maziye bakarak 
Vazgeçemem senden 
Bir ömür geçse böyle 
Ardından yalvararak 

Dön bana yeniden ne olur 
Sev beni yeniden ne olur 
Al beni yanına ne olur 
Dön bana yeniden ne olur 
Ne olur... 

Unuturum sandım 
Zamana bırakınca 
Seni nasıl sevdiğimi 
Ama bugün yine 
Söylüyorum hep aynı 
Hep aynı şeyi 
Dön bana yeniden ne olur 
Sev beni yeniden ne olur 
Al beni yanına ne olur 
Dön bana yeniden ne olur 
Ne olur...

Hiç yorum yok:
Write comments