19.08.2016

Babam ve Ailesi dizisi tanıtım fragmanı yayınlandı

Kanal D’nin başrollerini Bülent İnal, Ayça Bingöl ve Ceyda Düvenci’nin paylaştığı, yeni sezona damgasını vurmaya hazırlanan yepyeni dizisi “Babam ve Ailesi” yakında başlıyor.

Yapımını Gold Film’in, yapımcılığını Faruk Turgut’un üstlendiği, yönetmenliğini Nihat Durak’ın yaptığı dizinin senaryosunu ise Onur Uğraş ve Murat Uyurkulak kaleme alıyor.

Çekimlerine Adana’da başlanan ve İstanbul’da devam eden dizinin yayınlanan ilk fragmanı internet ve sosyal medyada büyük merak uyandırdı.

"Bir aileyi aile yapan nedir? Sevgi mi? Sadakat mi? Fedakarlık mı? Bir gün herkes kendi gerçekleriyle yüzleşir. Benim ve ailemin kaderi o gün değişti işte" "Suzan ben Kemal'in eşi. Nilgün hanım size bir anne olarak oğlum için yalvarmaya geldim."  "Siz benden ne istediğinizin farkında mısınız? Benim yerimde olsaydınız siz ne yapardınız?"

Hiç yorum yok:
Write comments