7.08.2016

Kaçak Gelinler Yılbaşı Eğlencesi. Nobel Barış Ödülü

Kaçak Gelinlerde 2015 yılına girilen yılbaşındaki eğlenceden görüntüler var. Şebnem kimsenin dans etmediğinden yakınınca Selim; Şebnem'i piste kaldırıyor ve eğlence başlıyor. İkili piste Ozğür ve Almila'yı kaldırıyor. Onlarda gayet eğlenceli bir robot dans gösterisi yapıyorlar. Sonra onlarda Şebnem ve Şebnem'i çekiyor; pist karışıyor. Cem Özkan'ın  'Nobel Barış Ödülü' parçası eşliğinde herkes dans ediyor. Yılbaşı partisi böyle olur dedirten bir görüntü


Küçük bir çocuk olarak kalmak istedim
Hayatım sadece oyun olsun istedim
Bütün gün sadece atıp tutmak istedim
Sorumluluk neymiş bilmemek istedim
İstedim istedim istedim ama olmadı
İstedim istedim istedim ama olmadı
Tüm hayallerim gerçek olsun istedim
Nobel Barış Ödülü`nü almayı hep istedim
Uzaylılar gelsin görelim istedim
Hep deveye hendek atlatmayı istedim
İstedim istedim istedim ama olmadı
İstedim istedim istedim ama olmadı
Hiç gitme hep yanımda kal istedim
Hep sadece bir tek beni sev istedim

Hiç yorum yok:
Write comments