28.08.2016

Kara Sevda 28.Bölüm. Kemal ve Nihan'ın beraber geçirdikleri gece. Uslanmadım


Kemal ve Nihan kaçmışlardı ama Emir onları buldu. Kızı Kemal'in ve sevdiklerinin canı ile tehdit ett. Nihan da ondan tek bir gece istedi. Kemal eve geldiğinde kızı görmeyince panik olup onu aramaya başladı ve köprünün üzerinde gördüğünde çok mutlu oldu. İkili öpüşmeye başladılar; onlarla beraber yağmur da sağanak halinde yağmaya başladı. Arka fonda Sezen Aksu'nun 'Usanmadım' parçası çalmaya başlıyor "Yağmur yağıyor. Tıpkı ilk gecemizdeki gibi" diyor ve köprü üzerindeki öpüşme devam ediyor. Sonra Kemal kızın elinden tutup eve koşuyor, kızın kurulanmasına yardım ederken Nihan çocuğun elini öpmeye başlıyor. uzun uzun bakışıp öpüşüyorlar. Kız çocuğun gömleğinin düğmelerini açıp yere düşürüyor. Dışarda yağmur yağarken birlikte oluyorlar.



Usanmadım, uslanmadım,
Utanmadım karşılıksız sevmelerden,
Açık yara misali yüreğimin hali,
Aşktan başka bir şeye inanmadım.

Öğrenmedi gönül yaşlanmayı,

Dünya zamanıyla gün saymayı,
Saldım semaya özgür en kara sevdayı,
Senden başka bir şeye inanmadım.

Bunalmadım, bulanmadım,
Yoksa orman misali yanar mıydım.
Aşktan ölmeseydim, aşka doğmasaydım,
Kendimi masallara adar mıydım.

Söz - Müzik: Sezen Aksu

Hiç yorum yok:
Write comments