14.08.2016

Yüksek Sosyete 8. Bölüm. Ece'den itiraf "Ben Mert'e Aşığım"

Geçen bölüm asistan diye seslendiği Mert'i öpen Ece; sonrasında olaydan çark eerek "Bu gece hiç yaşanmamış sayalım" diyerek eve kaçmıştı. Üzerine bir de temizlik yapan kıza Mert "Aşağıda öptüğün yerde bekliyorum" diye mesaj atmıştı. Ece de onu görmek için gizlice aşağı iner. "Kuzu musun sen ya?" diyerek uzaktan çocuğa bakarken sonrasında karanlıkta varili devirince Mert'e yakalanır. Çocuk "Niye kaçıyorsun benden? Niye çocuk gibi davranıyorsun?" dese de net bir cevap alamaz ve evsahibi hacı amcaya seslerini duyuracak kadar seslerini yükseltirler. Sonra adamın ışıkları yanınca kaçarlar.

Mert Ece'yi duvara yapıştırıp gözlerinin içine bakar. Ece ondan onu öptüğü için özür diler ve unutalım alanları, arkadaş kalalım der. Mert ise"İzi kalmaz sanıyorsun dimi? Oysaki kokun üzerime sinmiş. Bu gece bana nasıl baktığını, nasıl güldüğünü, beni öptüğünde kalbimin nasıl güm güm attığını unutayım mı? Hiç mi birşey hissetmedin beni öperken? diye sorunca kız hislerini inkar eder. Peki nasıl hissediyorsun yanımda; peki ben yok olsam özler misin beni? Peki bir tane geçerli sebep söyle benden kaçman için" diyince çocuk dinlemeye geçer. Kız "ben daha düne kadar Mert'e aşıktım; biraz zaman olsa".. dediğinde Mert "Sana sabaha kadar müsade. Kararını ver. Ama eger bir daha benden kaçmaya çalışırsan bir daha asla bu geceki adam olmıycam Ece" der. 

Hiç yorum yok:
Write comments