6.09.2016

Tatlı İntikam 21. Bölüm - Candan Erçetin - Sensizlik

Başak sözü yapılamadığı için çok mutsuz ağlıyor. Simay onu teselli için geliyor ama kız konuşacak halde değil. Bülent de restaurantta morali bozuk bir şekilde oturuyor. Yazık Başak bayağı içini çeke çeke ağlıyor. Onu hiç bu kadar üzüntülü görmemiştik. Zübeyir ve Meral'inin fotografına bakıyor. Meral de annesi tarafından kapatıldığı odasında ağlıyor. Sinan evinde koltukta yatmış düşünüyor. Pelin odasında yatağında evlenme teklifi aldığı zamanın videosunu izliyor. Video da kapanmayan bir ağız, sürekli sırıtan bir surat ve tatar gibi gözler. Pelin umutsuz umutsuz "Ben senin inadını nasıl kırıcam Sinan?" diyip umutsuzluk ve mutsuzlukla tekrar videoyu seyrediyor.



Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince
Tek başına kalırsın dünyada
Etraf sessizleşince

İnan bu ev alışamadı 
Hiç bir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik oturyor 
Kalkıp gittiğin yerde

Yalnızlığa elbet alışır bedenim
Yalnızlıkla belki de başa çıkabilirm
Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan


Bir derin korku düşer ruhuma
Duvarlar seslenince
Karanlık oyun oynar aklıma
Gölgeler dans edince

İnan bana alışamadım 
Hiç bir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik dolaşıyor 
Çıkıp gittiğin bu evde

Yalnızlığa elbet alışır bedenim
Yalnızlıkla belki de başa çıkabilirm
Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan

Hiç yorum yok:
Write comments