14.10.2016

Anne dizisi 1. bölüm yeni fragman - Melek ve öğretmeni birbirlerini daha iyi tanıyorlar


25 Ekim Salı akşamı Star TV'de izleyiciyle buluşacak olan Anne adlı yeni dizinin tanıtım fragmanları ilgi çekiyor. Başrollerini Cansu Dere, Vahide Gördüm ve küçük oyuncu Beren Gökyıldız'ın paylaştıkları dizi, Mother adlı bir Japon dizisinden uyarlanmış.
İşte anne dizisi 1. bölümün en son tanıtım fragmanı.

Öğretmen bir yerde çorba içiyor. Melek camı tıklatıyor. İçeri giriyor. "Akşam oldu farkında mısın? Bu saatte senin yaşında çocuklar sokakta gezmez" diyor.

"Kızgın mısınız? diye soruyor Melek. "Yoo" "Ama yüzünüz kızgın gibi" diye üsteliyor çocuk. "Yüzüm öyle benim" diye cevap veriyor kadın. "Kaşlarınız birbirine nasıl değiyor? Bakın benim değmiyor" diye gösteriyor. Çocuk işte, canım benim...

Öğretmenin evinde Melek. Masanın üstünde tabaktaki bisküvilere bakıyor; "Bir tane alabilir miyim?" diye soruyor. İzin alınca da hepsini sokuşturuyor ağzına. Çok aç herhalde yavrucak.

Yumurta kırmış herhalde öğretmen, yemek yiyor çocuk... "Sizin anneniz güzel mi? diye soruyor. "Hatırlamıyorum, uzun zamandır görmüyorum onu" diye cevap veriyor öğretmen."Hiç özlemediniz mi?"

"Hayır, çünkü ondan nefret ediyorum"



Hiç yorum yok:
Write comments