10.01.2017

Aşk Laftan Anlamaz 25.Bölüm. Murat Hayat'ı yangından kurtarıyor


Show Tv'nin yayınlandığı günden beri fanları gittikçe artan Aşk Laaftan Anlamaz dizisinde yine bir öfke patlaması, yine bir inatlaşma yaşandı ve bunun sonucunda Murat çıkıp gider. Hayat ise düşer ve evde yangın çıkar. Çıkan yangının ortasında yerde öylece kalakalır. Kalkmaya çalışır ama başaramaz ve sadece "Murat Murat" diyebilir. Murat delirmiş gibi araba kullanmaya devam eder. Sonra adam birden bire durur ve karısını hatırlar. Sanırım karısının sesini duyduğunu düşünmemizi istiyorlar. Murat arabayı çevirip oraya gelir. Yanmakta olan evi görüp panikle arabadan fırlar. Hiç düşünmeden eve girer ve kızı kucaklayıp dışarı çıkarır. Hayat'ı yere bırakır. "Geldim Hayat. Hayat nefes al. Bak ben orada senin yüzünü görmek istemiyorum dediğimde ciddi değildim. Öfkeyle söyledim onu. Gerçek değildi. Ben sensiz yaşayamam yoksa. Güzelim. Güzelim uyanman lazım ben sensiz yapamam bitanem" diyip kıza sarılıyor ve ağlıyor. Bence boşa zaman kaybı kızı bir an önce hastaneye götürmesi lazım


Hiç yorum yok:
Write comments