10.01.2017

Seviyor Sevmiyor 24. Bölüm. Olman gereken yerde kollarımdasın


Seviyor Sevmiyor dizisinde Deniz ve Yiğit aşk sarhoşu. Deniz'in Yiğit'e gelen kurşunun önüne atlamasının ardından tekrar bir araya gelen çiftimiz arabada gidiyorlar. Birbirlerine bakıp sırıtıyorlar ve Yiğit kıza iltifat ediyor. Deniz utanıyor. Sonra kızı annesinin evinin önüne bırakıyor. Her şey geride kaldığıyla ilgili hem fikir oluyorlar. Birbirlerine bakıp sonra sarılıyorlar. Deniz gitmek istemediğini ama gitmesi gerektiği söyleyip arabadan iniyor. Yiğit arabada kalamayıp kızın peşinden gidip Deniz'i durduruyor. Yiğit "Sevgilim değil misin? Gitmeni istemiyorum. Yanımda kalmanı istiyorum. Olman gereken yerdesin kollarımdasın" diyince Deniz "Aylardır ilk defa mutlu olduğumuz tek an. Bozulmasın" diyor. Yiğit kendinden emin "Merak etme bozulmıycak. Kaygılanacak bir şey yok" diyorken kıza mesaj geliyor. Tuna hastanede kaza geçirmiş. Fotoğraf yollamış. Bizimkiler hastaneye gitmek için yola çıkıyorlar.



Harun Kolçak - Yanımda Kal Şarkı Sözü
Öyle savunmasız bir zamandı 
Bulduğunda beni 
Sen başlattın boyun eğdim 
Kabullendim seni 

Bu sözlerim sitem değil ama 
Yazık değilmi bana 
Çok yalnızdım kaybolmuştum 
Sığındım işte sana 

Kaygılarım yeniden uyanıyor 
Bu duygular beni ürkütüyor 
Yeniden yaşamakmı gerekiyor 
Yine acılar yine korkular 
Yine aaaaaaaşk 

Yanımda kal yanımda kal 
Düşlerin yetmezki bana 
Yanımda kal yanımda kal 
Çok geç rastladım sana

Hiç yorum yok:
Write comments