10.01.2017

Kalbimdeki Deniz 11. bölüm. Mustafa'nın Ece'ye doğum günü hediyesi


Birol Namoğlu'nun muhteşem parçası 'Muhtemel Aşk'ın yakıştığı en güzel sahnelerden biri Fox Tv'nin sevilen dizisi Kalbimdeki Deniz'de bu hafta yayınlandı. Ece'nin doğum günüydü ve annesi onu ancak Ona Mustafa eşlik ederse gönderebileceğini söyleyince iki taraf içinde emri vaki oldu. Mustafa kıza hediyesini verdiği anda bu parça çalmaya başladı ve tüylerim diken diken oldu.

Kız başını kaldırıp inanamayan gözlerle Mustafa'ya baktı. Saati çevirip "Prensesime" yazısını da görünce babasının gitmeden önce aldığı saat olduğunu anladı. Şaşkınlık içinde "Sen nasıl..." diye kekeledi. Mustafa gözleri pırıl pırıl kız mutlu ettiği için mutlu açıklama yapıp kendini övmek yerine "Doğum günün kutlu olsun" der. Ece çocuğun boynuna sarılır. Saate bakıp bakıp "Teşekkür ederim. Bu aldığım en güzel hediye" der. Mustafa da başını kızın omzuna daha da yerleştirip sarılmaya devam eder. Onlara bakmakta olan Ece'nin erkek arkadaşını görüp kızdan ayrılır



Birol Namoğlu - Muhtemel aşk
Muhtemel aşk için 
Aştım bendimi
Yolculuk nereye
Dinlemeden kendimi
Ah ah Muhtemelen aşk

Bir anda çocuk oldum
Saklandı kederlerim
Yumdum gözlerimi
Sana açtım kendimi

Ah ah muhtemelen aşk
Ah muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldu

Hiç canım acımadan
Aşık oldum sandım
Dikenlerin üstünde
Bir tebessüm yüzümde

Ah ah muhtemelen aşk
Ah muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldu

Hiç yorum yok:
Write comments