10.03.2020

Zalim İstanbul 34.bölüm özet. Şeniz Karaçay tekerlekli sandalyede

Tam Cenk ve Damla çatıya çıktığı anda Şeniz aşağıya düşer. Herkes şoke olmuştur. Şeniz hastaneye kaldırılırken Agah bey cinayet zanlısı olarak emniyete götürülür. Nedim avukatları arar. Agah bey savunma yapmak istemez hatta "Ben yaptım" der. O öyle söyleyince amirler araştırma yapmaz. Nedim adamlara binanın etrafındaki kameraları araştırmalarını emreder. Adamlar Şeniz'in kazayla kendi kendine düştüğü görüntüleri bulup Nedim'e yollar. Adam serbest kalır.

Hastaneye gelen Nedim'le Cenk arasında gerginlik olur. Ceren ve Cenk bebeklerinin ölümü yüzünden yüzleşir. Şeniz'in durumu iyi değildir. Ameliyattan çıksa bile omurgasındaki kırıklar vardır. Cenk de Damla da ne olduğunu, ailelerinin neden dağıldığını anlayamaz. Cenk çiftliğe gidip babasına neler olduğunu sorar ama Agah cevap vermez. O cevap vermeyince olanları Nedim'den bilen Cenk köşk önünde kuzenine saldırır. Hakaret edince Cemre ona tokat atar.

Neriman hanım gözlüğünü ararken Cemre'nin sakladığı dna raporunu bulur ama okuyamaz. Raporu Ceren'e gösterir ama kız ona bir şey söylemez.  Zamanının geleceği günü bekler.

Ceren ve Seher bebekle ilgilenince Başak onlara ters davranır. Ceren odasını toplamasını isteyince Başak daha da dağıtır. Ceren'in bebeğinin eşyalarını bulup çıkarınca onu köşkten kovar. Başak Oya'dan da aldığı direktifle gitmek için gider yapar ama Oya kalmasını isteyince ve annesi de kalması için ısrar edince kalır. Oya kendisiyle görüşmek istemeyen Nedim'e bilenir.

Nedim ise tüm bu olaylara sebep olan Ceren'den başka odada kalmasını ister. Şirkette Yusuf Nedim'i zamanla ilgili sıkıştırır. Avukatlar sözleşmeyi riskli bulduklarını söyler ama Nedim yine de evrağı imzalar. Sonrasında sözleşme ile ilgili sıkıntı yaşanır ve Yusuf'a ulaşamazlar

Cemre ve Ceren hastanede Şeniz'in Mümtaz'la ilişkisini tartışırken onları Damla duyar. Ceren ile Damla namusla ilgili konuşurken Cenk'le ilişkisini ima edince Cemre ne olduğunu sorar ama geçiştirirler. Damla ise babasıyla yüzleşmeye gider. Agah bey "Eğer bu iftira olsa annen neden kaçsın ki?" diye sorar.

Agah bey köşke de hastaneye de gitmez. Çiftliğe gider. Nedim Neriman'dan çiftliğe gidip amcasına bakmasını ister ama kadın hem köşk hem de torunla ilgilendiği için Seher'den gitmesini ister. Kadın kabul eder ve yemek yapıp götürür. Damla öfkeyle çiftliğe gittiğinde onları yemek masasında görüp laf sokar. Dönüş yolunda Seher'e sinirlenen Damla Civan'a annesi istediği için ondan ayrıldığını söyler. Damla Civan'a onu sevdiğini itiraf eder.

Günler geçer. Şeniz hastaneden taburcu olacaktır. Konuşamamakta ve boynundan aşağısını hareket ettirememektedir. Agah bey Şeniz köşke geldiğinde onu Nedim'in odasına yerleştirmelerini emreder. Cenk, annesini hastaneden çıkarıp odasına yerleştirir. Cenk günahlarının bedelini ödemeye kararlıdır. Cemre'ye "Ceren'in bebeği bendendi" der. Kız şoke olur. Bağrışmayı duyan Ceren de gelir. Babalık testinin nasıl öyle çıktığını sorarken Nedim gelir. Ceren bunu Nedim'in yaptığını söyleyince Cemre bir kez daha yıkılır




Hiç yorum yok:
Write comments