15.06.2017

Keremcem ve Yağmur Tanrısevsin İki Yalancı ile Kanal D'de


Başrollerini Keremcem ve Yağmur Tanrısevsin'in paylaştıkları İki Yalancı dizisinin ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Yapımcılığını Tükenmezkalem’in, yönetmenliğini Eda Teksöz’ün üstlendiği İki Yalancı dizisinin senaryosunu Gani Müjde yazıyor. Dizinin çekimlerine Bodrum'da başlandığı bildirildi. Yalan ile başlayan bir ilişkinin büyük bir aşka dönüşmesini konu alan dizi, yaz ekranında büyük ilgi göreceği düşünülüyor.

Şarkıcı Keremcem, oyuncu kimliğiyle de ön plana çıkmış durumda. 2005 yılında Yasemin Ergene ile başrolleri paylaştığı Aşk Oyunu adlı diziyle büyük bir izleyici kitlesine sahip oldu.  Keremcem,son olarak dört sezon süren O Hayat Benim dizisinde Ateş rolünü canlandırmıştı.
Yağmur Tanrısevsin'i ise Güneşi Beklerken dizisiyle tanımıştık.

Deniz kenarında kurulu bir masada yemek yiyen iki genç sohbet ediyorlar. "Londra'da ekonomi okudum" diyor çocuk. "Almanya'da mimarlık eğitimi aldım" diye adeta misilleme yapıyor kız. Gemi mühendisiyim" diyor çocuk. "Üç dadı büyüttü beni. Dadım Fransızdı, yok yok dadım İngiliz'di"
diyor kız.
"Babamın özel hastaneleri var" diyor çocuk. Sonra kendini durduramıyor yalan söylerken, abartıyor; "Topkapı Sarayı'nın olduğu arazi var ya, orası benim" diyor ve dediği anda da abarttığını anlıyor...

İki Yabancı çok yakında Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşacak.


Hiç yorum yok:
Write comments